Instagram Français, célébrités, sportifs, instagram sur votre site internet

 
 

Äzīz Dúrśúń™ @a_ziz

Äzīz Dúrśúń™ a_ziz
  • bio: 🃏
  • quantité de photos: 3071
  • nombre d’observateurs: 798
 

Lemme tell you something about Jon Snow, he's a Liar, he's a Liar, he's part of the establishment, I'm not, but I am very successful, and I am very very rich, and I know how to get things done, and to be honest with you he's not gonna make the wall great, i am, I'm going to make the wall great, it'll be yuuuge, it'll be great, and the Wildlings will pay for it! #DumpLordCommanderTrump #MakeTheWallGreatAgain #Got ⚔

Lemme tell you something about Jon Snow, he's a Liar, he's a Liar, he's part of the establishment, I'm not, but I am very successful, and I am very very rich, and I know how to get things done, and to be honest with you he's not gonna make the wall great, i am, I'm going to make the wall great, it'll be yuuuge, it'll be great, and the Wildlings will pay for it!  #DumpLordCommanderTrump #MakeTheWallGreatAgain #Got ⚔

27 2

Filtre: Clarendon

Commentaires
  • @deniz_sezer_bjk (3 dni)
    I like last night episode better then the season opener
     
  • @a_ziz (3 dni)
    @deniz_sezer_bjk last scene of last nights episode was insane. I was expecting him to become a white walker, I'm more excited to see next weeks episode now.
     
 

2016-05-02 14:49:33

24 0

Filtre: Normal

 
 

2016-05-02 02:05:20

Chillen with my Homie. 👸🏼 we goin to get Ice Cream. #niece

Chillen with my Homie. 👸🏼 we goin to get Ice Cream. #niece

95 3

Filtre: Lark

Commentaires
  • @beckyjoe819 (5 dni)
    In your freshly washed car!!!! Thank you!
     
  • @a_ziz (5 dni)
    @beckyjoe819 lol super fresh
     
  • @simpleme123 (5 dni)
    Awwwww
     
Tags
 

2016-04-30 21:09:55

Best $20 I've ever spent tail light covers @andrew_rzempoluch ⭐️⭐️

Best $20 I've ever spent tail light covers @andrew_rzempoluch ⭐️⭐️

59 2

Filtre: Normal

Commentaires
  • Looking good @a_ziz
     
  • @a_ziz (5 dni)
    @andrew_rzempoluch thanx for the help brah! 👍
     
 

2016-04-30 16:56:11

#TBT #LastSummer Just a few More degrees... Still too damn Cold!. #Gilgo 🌥🏖

#TBT #LastSummer Just a few More degrees... Still too damn Cold!. #Gilgo 🌥🏖

53 1

Filtre: Clarendon

Commentaires
  • @sea11_05 (7 dni)
    Ahhh looks so beautiful!
     
 

2016-04-28 13:42:49

#falseAlarm #AdamsFamily #Weekend

#falseAlarm #AdamsFamily #Weekend

46 2

Filtre: Normal

Commentaires
  • @burjujnk (8 dni)
    You actually look like him😁
     
  • @a_ziz (7 dni)
    @burjujnk lol thanx, my hair is a bit sexier though 😉
     
 

2016-04-28 02:17:30

I ate the whole Thang. My belly hurts, I regret nothing!

I ate the whole Thang. My belly hurts, I regret nothing!

69 0

Filtre: Clarendon

 
 

2016-04-27 03:13:50

Lol... Scrolling through my Picture, found this Gem, kid likes sushi @edakaflocka #Nephew

Lol... Scrolling through my Picture, found this Gem, kid likes sushi @edakaflocka #Nephew

35 1

Filtre: Normal

Commentaires
Tags
 

2016-04-25 15:31:52

It's Time ⚔ #GoT

It's Time ⚔ #GoT

28 6

Filtre: Normal

Commentaires
  • @a_ziz (10 dni)
    @deniz_sezer_bjk it was good, the last scene was freaky as hell lol.
     
  • @deniz_sezer_bjk (10 dni)
    Yea bro that last scene was crazy. I think she's going to reveal herself and give that necklace to John snow maybe. You never with this show.i'm also pissed that the Dragon queen is like a prisoner lol she's my favorite character
     
  • @a_ziz (10 dni)
    @deniz_sezer_bjk it's possible, but then is Jon snow gonna be a redhead? Lol, I'm not worried about Khaleesi she'll get out of it, I think the Dragons will come back and kill everyone again
     
  • @deniz_sezer_bjk (10 dni)
    Yea of course. She'll ride them like a donkey back to her castle lol. John snow red head that will be cute lol
     
Tags
 

2016-04-25 02:07:34

Money Me. Money Now #CharlieDay #WildCard #sunnyinphiladelphia

Money Me. Money Now #CharlieDay #WildCard #sunnyinphiladelphia

44 0

Filtre: Clarendon

 
 

2016-04-12 19:47:24

(^_^)#TedCruz #Kevin #TheOffice #KevinCruz

(^_^)#TedCruz #Kevin #TheOffice #KevinCruz

51 1

Filtre: Normal

Commentaires
 

2016-04-05 00:52:40

Family photo my niece looks like she could be by cousins Daughter. #AsainFamily 👲🏻

Family photo my niece looks like she could be by cousins Daughter. #AsainFamily 👲🏻

94 3

Filtre: Hefe

Commentaires
  • @adriasxo (32 dni)
    I love her dress! 😍
     
  • @sea11_05 (32 dni)
    Minosssss 😍😍😍
     
  • @angry3lf (32 dni)
    ❤️❤️❤️❤️❤️
     
 

2016-04-03 19:02:56

#Niece #FlowerGirl @ohlolz 👸🏼💐 #WeddingDay

#Niece #FlowerGirl @ohlolz 👸🏼💐 #WeddingDay

85 2

Filtre: Normal

Commentaires
  • @ilknurny (32 dni)
    Bu ne guzellik masallah 💐😘
     
  • @b_urc_u (31 dni)
    😍❤️💃🏻
     
 

2016-04-03 18:03:37

Is this the type of President WE WANT?

Is this the type of President WE WANT?

22 2

Filtre: Clarendon

Commentaires
  • @alpozkilicmma (35 dni)
    He is gonna lose so many votes now
     
  • @a_ziz (34 dni)
    @alpozkilicmma this is it man, the straw that broke the camels back. He can't even back track from this
     
 

2016-03-31 21:43:14

🤔👴🏼

🤔👴🏼

42 2

Filtre: Normal

Commentaires
 

2016-03-31 15:28:51

#sadpawpaw

#sadpawpaw

41 3

Filtre: Normal

Commentaires
 

2016-03-30 02:51:18

I eat healthy sometimes too, I had Burger King for lunch, this is just to balance it out.

I eat healthy sometimes too, I had Burger King for lunch, this is just to balance it out.

76 1

Filtre: Clarendon

Commentaires
 

2016-03-23 22:01:52

I accidentally walked 7.5 miles today, I'll make up for it by eating a whole apple Pie.

I accidentally walked 7.5 miles today, I'll make up for it by eating a whole apple Pie.

36 1

Filtre: Normal

Commentaires
 

2016-03-21 19:31:45

Cuz Cats are Assholes!

Cuz Cats are Assholes!

43 3

Filtre: Clarendon

Commentaires
 

2016-03-21 18:48:54

Happy Day 2 of Spring 🌨🌨🌨🌨

Happy Day 2 of Spring 🌨🌨🌨🌨

79 0

Filtre: Normal

 
 

2016-03-21 10:46:07